COVID-19 Státusz

A NOVASOL-nál mindent megteszünk annak érdekében, hogy segítsünk vendégeinknek egész Európában a globális COVID-19 világjárvány következményeivel.

Reméljük, hogy igénybe tudja venni jelenlegi foglalását. Azonban megértjük a jelenlegi helyzet bizonytalanságát, ezért szeretnénk ellenőrizni, hogy tisztában van-e tartózkodási lehetőségeivel.

Lehetősége van arra, hogy 40 nappal a tervezett érkezés előtt megváltoztassa foglalását, mindössze 75 EUR díj ellenében. Átfoglalhatja nyaralását ugyanazon nyaralóba egy másik időpontra, vagy választhat másik nyaralót,  illetve, ha szeretné, akár egy másik nyaralóházba is a NOVASOL által kínált számos célpontban.

Ha használni szeretné ezt a lehetőséget, kérjük, forduljon hozzánk a lehető leghamarabb. Mielőtt kapcsolatba lépne velünk, kérjük válassza ki, hogy melyik érkezési dátumot és / vagy nyaralóházat szeretné. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy még hatékonyabban segítsünk Önnek és más vendégeinknek. Az összes elérhető nyaralóházat a www.novasol.hu  oldalon tekintheti meg. 

Amennyiben szeretné lemondni a foglalását, ezt díj ellenében megteheti, ami növekszik a tervezett érkezési dátumhoz közeledve.

Ha többet szeretne tudni ezekről a lehetőségekről, kérjük, olvassa el a foglalására vonatkozó bérleti feltételeket. Ezek megtalálhatók a https://www.novasol.hu/tudnivalok/altalanos-szerzodesi-feltetelek oldalon.

Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy ebben a rendkívüli időben hosszabb a várakozási idő ügyfélszolgálatunkon mind telefonos mind emailes megkeresések esetén. Biztosítjuk, hogy mindent megteszünk, hogy a lehető leggyorsabban kezeljük az igényeket.

Ügyfélszolgálatunkat elérheti az alábbi telefonszámokon: +36 84 506 622, +36 30 224 1666 vagy a sales@novasol.hu  e-mail címen.


Kellemes nyaralást kívánunk!

 

Gyakran Ismételt Kérdések

Az alábbiakban válaszokat találhat a jelenlegi helyzettel kapcsolatos leggyakrabban feltett kérdésekre. Reméljük, hogy ez segíthet a kérdések megválaszolásában.
Foglaltam egy nyaralót, de az ország határa le van zárva. Mit tehetek?

Átfoglalást kínálunk minden vendégünknek, a tervezett érkezés előtt 40 nappal, 75 EUR díj ellenében.
Mindig lehetősége van megváltoztatni foglalását a tervezett érkezés előtt 40 nappal 75 EUR díj ellenében. További információkért olvassa el az alábbi oldalon található információkat, valamint a bérleti feltételeket, a (z) https://www.novasol.hu/tudnivalok/altalanos-szerzodesi-feltetelek

Megváltoztathatom a foglalásomat egy másik nyaralóra?

Igen, újrafoglalhatja nyaralását ugyanabba a nyaralóba egy másik időszakban, egy másik nyaralóba, vagy, ha kívánja, még egy másik országba.
Tekintse meg kínálatunkat a www.novasol.hu oldalon.

Mi történik, ha a megváltoztatott foglalásom olcsóbb vagy drágább, mint az eredeti foglalásom?

Ha úgy dönt, hogy az eredeti foglalásnál drágább időszakra vagy nyaralóházra foglal át , akkor felszámítjuk a különbséget, valamint az újrafoglalási díjat. Ha a megváltozott foglalás olcsóbb, mint az eredeti foglalás, akkor a különbséget visszatérítjük Önnek az újrafoglalási díj levonásával.

Mi történik a már befizetett összeggel, ha átfoglalást kérünk?

A befizetés átkerül az új foglaláshoz. Ez néhány napot igénybe vehet.
Ha a megváltozott foglalás olcsóbb, mint az eredeti foglalás, akkor az eredeti foglalásért befizetett összegből fedezzük az új bérleti és az újrafoglalás díjat . A fennmaradó összeget visszatérítjük. Ez legalább 3-4 hétig tarthat.
Ha a megváltozott foglalás drágább, mint az eredeti foglalás, akkor a különbséget és az újrafoglalási díjat számoljuk fel. Felhívjuk figyelmét, hogy ez további kifizetést okozhat az első részletnél. Ez a Mybooking oldalon jelenik meg és fizetendő.

Mikor esedékes a második részlet az újrafoglalásért?

A második részlet 6 héttel érkezés előtt esedékes.

Nem akarom megváltoztatni a foglalást, de törölni szeretném a foglalásomat. Kaphatok visszatérítést?

Minden lemondás díj ellenében kerül bedolgozásra a Bérleti feltételek 6. pontja szerint. Ennek díjak növekszik, minél közelebb van a lemondás a tervezett érkezési dátumhoz. Nem nyújtunk teljes visszatérítést. További részletekért kérjük, olvassa el a foglalására vonatkozó bérleti feltételeket a https://www.novasol.hu/tudnivalok/altalanos-szerzodesi-feltetelek

 

Törlés esetén mikorra számíthatok visszatérítésre?

Amennyiben Ön a befizetett összegek visszatérítésére jogosult, elindítjuk a visszautalást. Felhívjuk figyelmét, hogy jelenleg nagyon magas számú ügyféllel kapcsolatos kérdéseket dolgozunk fel, és ezért sajnálattal értesítjük Önt, hogy a visszatérítés feldolgozása, ha esedékessé válik, legalább 3-4 hetet igénybe vehet. Elnézést kérünk a kellemetlenségért.

 

Kínálnak utalványt?

Nem, nem adunk ki utalványokat.

Kaphatok-e itt információt a Utazási zárlat feloldásáról vagy a határok megnyitásáról?

Ugyanaz az információ áll rendelkezésünkre, mint a nyilvánosság számára. Ennek megfelelően azt javasoljuk, hogy látogasoon el a saját országa, valamint a rendeltetési ország illetékes hatóságai weboldalára, hogy megtekintse a legfrissebb híreket.

Általános bérleti feltételek

A foglaláshoz kapcsolódó bérleti feltételek: https://www.novasol.hu/tudnivalok/altalanos-szerzodesi-feltetelek

Nem találok itt választ. Hogyan lehet kapcsolatba Önökkel?

Foglalással kapcsolatos bármilyen kérdése esetén vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a sales@novasol.hu  e-mail címen vagy a +36 84 506 622 illetve a +36 30 492 62 00 telefonszámon, és mindent megteszünk azért, hogy segítsünk.

Felhívjuk figyelmét, hogy a rendkívül magas hívások miatt hosszabb várakozási idő fordulhat elő.
A lehető leggyorsabban dolgozunk, és köszönjük türelmét.