Kérdések a nyaralóházzal kapcsolatban

Kérdések a nyaralóházzal kapcsolatban

 

Milyen minőségi kategóriák vannak nyaralóházainknál?

Csillagok jelölik mindegyik szálláshely esetében a minőségi színvonalat:

egészen egyszerűen berendezett nyaralóház minden különösebb komfort nélkül, elsődlegesen nyári üdülésre alkalmas

egyszerűen berendezett nyaralóház kevés komforttal

ápolt, gondozott ház

kényelmes nyaralóház színvonalas és tetszetős bútorokkal

5 csillagos házaink a legjobbak, magas színvonalú felszereltséggel valamint ízléses, modern berendezéssel

vissza a lap tetejére

 

Milyen a nyaralóház felszereltsége?

A nyaralóházak a tulajdonosok egyéni izlése szerint vannak berendezve. A konyha a legfontosabb felszereltséggel és edényzettel ellátott. Sok országban az alapfelszereltséghez tartozik néhány elektromos készülék is (pl.: mosogatógép, mosógép, TV, CD-lejátszó stb.) A felszereltség pontos ismertetőjeleit mindig a házleírásban találja.

vissza a lap tetejére

 

Lehetséges a nyaralóház túltelítése?

A legtöbb nyaralóházba egy 4 év alatti gyermek ingyen jöhet, ezt mindig előre egyeztetni kell. A NOVASOL előírása szerint amúgy a nyaralóházban nem éjszakázhat a házleírásban megengedett személyek számánál több.

Nem engedélyezett a megengedett létszámon felül más vendégeknek a kertben sátort, lakókocsi vagy hasonlót felállítani. Ilyen esetben mindig egy szomszédos vagy közeli ház bérlését ajánljuk nagyobb társaságok részére.

vissza a lap tetejére

 

Van a nyaralóházakban párna és takaró?

Igen, párna és takaró minden ágyhoz biztosított. Ha nincs a házleírásban másképp megadva az ágyneműt hozni kell.

vissza a lap tetejére

 

Allergiás vagyok, milyen takaró áll rendelkezésre?

Allergia Ezesetben kérjük mindig vigye magával saját ágyneműjét. Kérjük figyeljen arra is, hogy olyan házat foglaljon, ahol háziállat nem engedélyezett.

vissza a lap tetejére

 

Hogyan ismerem fel, hogy a takarítást a bérleti díj tartalmazza?

A nyaralóház bérleti díja mellett talál egy linket (pontosabban az ár maga a link) ami leírja mit tartalmaz az ár vagy mit lehet még ezen felül kérni.

vissza a lap tetejére

 

Kell fizetnem a takarításért?

Amennyiben a takarítás nincs az árban, a költségek országonként és nyaralóházanként változnak.

Abban az esetben, ha a takarítást a bérlő átvállalja, nem terheli takarítási költség. A takarításra vonatkozó utalásokat a nyaralóházban találja.

Néhány ország esetében a bérleti díj tartalmazza a takarítást is (pl Horvátország, Magyarország).

vissza a lap tetejére

 

Elvégezhetem a takarítást saját magam?

A takarítást a bérlő saját maga is elvégezheti, amit a tulajdonos vagy a szervizirodánk munkatársa ellenőriz. Amennyiben szeretne minket a takarítással megbízni, ezt már a nyaralóháza foglalásánál vagy érkezéskor a szervizirodában megteheti. Sok nyaralóháznál , különösen Dél-Európában, a takarítást a foglalási ár már tartalmazza, amit a tulajdonos elvégez.

vissza a lap tetejére

 

Van a nyaralóházban takarítószer?

Nem minden esetben, ezért ajánljuk Önöknek hogy vigyék magukkal mindig a szükséges papírtörlőt és WC papírt. Ide tartozik még a konyharuha, törölköző, por törlőrongy, tisztítószerek, mosogatószer és mosópor.

vissza a lap tetejére

 

Milyen fogyasztási költséggel kell körülbelül számolnom?

Az áram, telefon, gáz, víz, tüzelő és a fűtés költsége változó. Sok nyaralóháznál az áram-és vízfogyasztást már a foglalási ár tartalmazza. Más esetekben a fogyasztás függ a ház típusától, felszereltségétől és nagyságától. Kérjük Önöket kapcsolják le a villanyt vagy más elektromos készülékeket, ha már nem használják vagy a házat elhagyják. Ez csökkentheti költségeiket és környezetbarát is egyben. A fogyasztási költség a kifizetett kaucióból kerül levonásra, ami rendszerint nem haladja meg annak mértékét.

vissza a lap tetejére

 

Hány háziállatot vihetek?

Sok NOVASOL házban megengedett vendég a háziállat (maximum 2 db), ehhez a háztulajdonos személyesen hozzájárult.

 

Dél-Európában (Franciaországban, Spanyolországban, Olaszországban, Görögországban, Horvátországban) csak egy háziállat vihető ingyenesen. Különleges esetben több háziállatnál a tulajdonost megkérdezzük és hozzájárulását kérjük. Ezt mindenképpen időben, az utazás megkezdése előtt kell jelezni.

vissza a lap tetejére

 

Mikor áll a nyaralóház rendelkezésemre?

A kulcsátadás országtól függően érkezéskor 15-19:00 óra között van. Kérjük vegye figyelembe, hogy korábbi érkezés esetén is a házat leghamarabb 15 órától veheti át, mivel addig a tulajdonos felkészíti és ellenőrzi az érkező vendégeknek. Elutazás napján a házat kitakarított állapotban (ha nincs másképp megegyezve és megadva) kell elhagyni. Elutazáskor a házat legkésőbb 10 óráig el kell hagyni.

vissza a lap tetejére

 

Mi van akkor ha később érkezem?

Megkérjük, hogy előrelátható érkezési idejét időben közölje a kulcsátadó hellyel. Ezt az utazási okmányai között található szolgáltatást megrendelő lapon teheti meg.

Ha a megadott érkezési időn kívül érkezik, ez csak lekérdezés alapján lehetséges. Megkérjük vegye fel időben a kapcsolatot az utazási okmányokon szereplő címmel a kulcsátadás időpontjának egyeztetése miatt. A megváltoztatott érkezési idő egyeztetése kizárólag a kulcs átadóhely és a bérlő között történik. Amennyiben a későbbi érkezési időpont nincs jelezve aznap a ház átadása nem biztosított.

vissza a lap tetejére