Nyaralójának egyszerű bérbeadása

Legyen szó vizparti házról, apartmanról vagy egy klasszikus nyaralóról, a bérbeadás nagy döntés. Olvasson el mindent a nyaralók bérbeadásáról és azt, amit mi ajánlunk Önnek.

Helyi jelenlét és globális erő
Több mint 50 éves tapasztalat
Ingyenes háztulajdonos-biztosítás

Kérjen egy kötelezettség nélküli ajánlatot otthonának kiadásához

A „Küldés” gombra kattintva hozzájárul ahhoz, hogy a NOVASOL telefonon vagy e-mailben felvegye Önnel a kapcsolatot az üdülési célú ingatlan bérbeadásáról. Bármikor visszavonhatja hozzájárulását, ha felveszi velünk a kapcsolatot a következő e-mail címen: datainformation@novasol.com

Amiért érdemes velünk kiadni nyaralóját

Globális marketing
Nyaralója egész Európában meghírdetésre kerül foglalási portálok, hírlevelek, közösségi média, utazási irodák segítségével, valamint saját weboldalunkon, amely 19 nyelven elérhető.
Gondtalan bérbeadás
A foglalástól az érkezésig, és a távozásig minden lépésben Ön mellett állunk. Minden tranzakciót kezelünk, és fedezzük a rövid határidős lemondás költségeit, hogy ne essen el bérleti díjtól.
Ügyfélszolgálat
Gondoskodunk arról, hogy vendégeink nagyszerű nyaralási élményben részesüljenek és újra nálunk foglaljanak. Kezeljük a kérdéseket és kéréseket a nyaralás előtt, alatt és után.

Mennyit kereshet nyaralója bérbeadásával?

A bérleti díj számos tényező függénye, mint pl.: méret, elhelyezkedés, szolgáltatások és nyaralójának állapota. Tekintse meg példáinkat a különféle típusú nyaralók bérleti díjának képzéséhez. Vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megtudja nyaralója bérleti díjának értékét. 

Hogyan segítünk növelni a bérbeadásból származó jövedelmét

  • Promóció:  Nyaralója hírdetését világszerte potenciális vendégek százezrei tekinthetik meg. A leírástól és a fotóktól az online marketingig és a partnerekkel való kapcsolattartásig; Mi mindent kézben tartunk.
  • Megfelelő ár: A bérleti díj meghatározása nem egyszerű, és a helytelen ár az alacsony kihasználtság egyik fő oka. Tapasztalataink és a kiterjedt piaci elemzések alapján meghatározzuk nyaralója bérleti díját, és az árat a kereslethez igazítjuk.
  • Még több vendég: Olyan bérbeadási koncepciókat kínálunk, mint például szabadtéri wellness, szabadtéri tevékenység, aktív nyaralók, vagy olyan házak, amelyek különösen alkalmasak gyermekes családok részére. Ezen koncepciók kialakításának lényege, hogy Ön a lehető legtöbb foglalást és új ügyfélcsoportokat érjen el. Útmutatást nyújtunk Önnek a bérleti díj növelése érdekében elvégzendő fejlesztésekről is.

Tipp! Tudta, hogy ha a vendég kevesebb mint 21 nappal az érkezés előtt lemondja a visszaigazolt foglalást az Önházában, akkor megtérítjük az Ön teljes bérleti díját?

Örülök hogy a Novasol partnere lehetek. A biztosítási koncepcióval minimálisra csökkenthető a bérbeadással járó rizikó a vendégek –akár véletlen – károkozása esetén.

Norbert, Háztulajdonosunk 2000 óta
Norbert,  Háztulajdonosunk 2000 óta
UBN171

Biztonságban érzem magam a Novasol-lal. Tudom,hogy mindig számíthatok a helyi iroda kollégáira akár foglalásösztönzés akár helyszíni probléma eseten. Nemcsak telefonon, személyesen is bármikor elérem az irodát, sőt szükség szerint házhoz jönnek!

Zoltán, Háztulajdonosunk 2015 óta
Zoltán,  Háztulajdonosunk 2015 óta
UBN741

A Novasolnál a bérleti díj kifizetése – a piacon egyedülállóan, - előre történik. Ez nagyon pozitív dolog a konkurenciához képest

Ferenc, Háztulajdonosunk 2018 óta
Ferenc,  Háztulajdonosunk 2018 óta
UBS069

Ismerje meg képviselőinket

Vegye fel a kapcsolatot a helyi képviselőnkkelVegye fel a kapcsolatot

Helyi jelenlét és globális erő

Mindig van egy NOVASOL képviselet, helyi iroda vagy régió tanácsadó Ön illetve nyaralója közelében. Nagy tapasztalattal rendelkezünk a bérbeadás üzletágban. Ön bármikor elérhet minket, ha a nyaralójáról van szó.
Állandó helyi tanácsadó áll rendelkezésére, aki az Ön nyaralójáért felel.
 

Hungary

Takarítson meg 25% -ot a következő nyaralásából

Ha nálunk bérel nyaralóházat, 25% kedvezményt kap a közel 50.000 nyaralónkból 22 országban.

Fedezzen fel egy európai várost, lazítson a Földközi-tenger partján vagy vegyen részt egy alpesi sí-kalandon. Nyaralóházak és apartmanok széles választékát kínáljuk népszerű és kevésbé ismert, de ugyanolyan lenyűgöző helyszíneken. 

50.000 nyaraló 22 országban

Van még kérdése?

Mi a különbség a magánszálláshely kiadás és a szálláshely közvetítő társaság között? Mikor lehet foglalni a nyaralómat? És mennyit kereshetek a nyaralóm bérbeadásával?

Az alábbiakban kérdések és válaszok gyűjteményét találja nyaralójának bérbeadásával kapcsolatban. További kérdés esetén, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

A kérdések megtekintéséhez nyomja meg a "+" gombot.

A bérbeadásból származó jövedelem
Mennyit kereshetek, ha a NOVASOL-on keresztül adom bérbe nyaralómat?

Bevétele sokféle tényezőtől függ, például az elhelyezkedéstől, a  nyaralója állapotától és a külső- belső szolgáltatásoktól. A bérleti jövedelem szempontjából szintén fontos az elérhető hetek száma.

Reális költségvetést készítünk a különböző  nyaralók  szolgáltatásai alapján, figyelembe véve az Ön kívánságait az adott bérleti időszakra. Szívesen állunk rendelkezésére, azzal kapcsolatban is hogyan tehetné még versenyképesebbé nyaralóját a bérbeadói piacon.

Hogyan és mikor jutok a pénzemhez?

A bérleti díjat banki átutalással indítjuk közvetlenül az Ön bankszámlájára. Az átutalás minden hónap utolsó banki napján történik a következő hónapban érkező vendégek bérleti díjával. A teljes bérleti díjat kifizetjük, annan az esetben is, ha a vendég nem érkezett meg a szerződési feltételeknek megfelelően.

Az átutalás az idő függvényében országonként változik. Ha a foglalás last minute, akkor a kifizetés a következő hónapban érkezik meg Önhöz.

Mi történik a bérleti díj kifizetésével, ha vendégeim lemondják a foglalásukat?

Ha egy vendég lemond egy már visszaigazolt foglalást  a tervezett érkezése előtti meghatározott számú napon belül, akkor  80–100%  lemondási díjat fizetünk az elmaradt bérleti díj miatt. Az érkezés előtti napok száma és a százalékos érték az országoktól változik.

Honnan tudhatom, hogy a megfelelő árat kapom a bérbeadott nyaralómért?

Tapasztalataink és kiterjedt piackutatásaink alapján határozzuk meg azokat az évszakos árakat, amelyek a leginkább alkalmazhatóak az Ön nyaralója estében. Folyamatosan nyomon követjük a nyaralási trendeket világszinten, és a turizmus területén a több mint 50 év alatt felhalmozott tudásunkat és tapasztalatainkat használjuk annak érdekében, hogy nyaralója a lehető legversenyképesebb legyen - ideértve a megfelelő ár-érték arányt is.

Bérbeadás a NOVASOL-lal
Mi a különbség a nyaralóm egyéni bérbeadása és a NOVASOL általi bérbeadás között?

A nyaralója bérbeadása sok időt és erőfeszítést igényel. Nagyon sok adminisztrációra van szükség, hogy megtalálja a megfelő árszintet egy adott bérleti időszakban, annak érdekében, hogy a lehető legtöbb foglalást érje el a lehető legjobb áron, valamint nyaralóját számos csatornán reklámozza, kezelje a foglalásokat, tartsa a kapcsolatot a vendégekke a nyaralásuk előtt, alatt és után és így tovább.

Ha úgy dönt, hogy partnerként minket választ, mi minderről  gondoskodunk. Továbbá a több  mint 50 éves tapasztalatainkkal és a turizmus piacán naprakész elemzésekkel biztosítjuk a lehető legjobb bérbeadási feltételeket.

Mikor lesz online a nyaralóm a megállapodás aláírása után?

A bérleti szerződést aláírták, általában három-hét munkanapon belül , amíg a nyaraló online megtekinthető és foglalható.

A NOVASOL a megfelelő partner számomra, ha évente csak pár hétre adnám bérbe nyaralómat?

Ez attól függ, hogy az év melyi időszakában és hány hétre gondol. Kérjük, forduljon hozzánk további információkért.

Mely időtartamra lesz foglalható a nyaralóm?

Alapvetően a bérbeadható hetek szombattól szombatig tartó idószakot jelentenek. Azonban, ha vendégeinek nagyobb rugalmasságot kíván nyújtani választhat speciális koncepcióink közül, melyek rövidebb tartózkodási időtartamokat és választható érkezési dátumokat tesznek lehetővé.

Mennyi ideig érvényes a bérleti szerződés?

Amikor partneri kapcsolatotba lép velünk, megállapodást köt a jelenlegi és a következő évre. Ezt követően a megállapodás évente automatikusan megújul. Ha szeretné, természetesen felmondhatja a megállapodását minden egyes szerződéses időszak végén.

Nyaralójának reklámozása
Ki készít fotókat és az online prezentációt a nyaralómról?

Mi minden nézőpont szerint kezeljük nyaralója marketingjét weboldalunkon számos nyelven és együttműködő partnereinkkel. Elkészítjük a fotókat, szövegíróink az online prezentációt és csúcsminőségű fotókkal mutatjuk be nyaralóját az utazóközönség számára.

Honnan érkeznek a vendégek?

Nyaralóját világszerte  weboldalakon, közösségi médián, egyéb hirdetéseken és több mint 10 000 foglalási partner hálózatán keresztül reklámozzuk. Ezért a világ minden tájáról érkezhetnek vendégek az Ön nyaralójába. Például a következő országokból: Dánia, Németország, Franciaország, Hollandia, Svédország, Norvégia, Lengyelország, Ausztria, Horvátország, Olaszország, Spanyolország, az Egyesült Királyságból és sok más országból.

A NOVASOL háztulajdonosaként Önnek hozzáférése van saját személyes háztulajdonosi oldalához, ahol követheti a bérleti díjakat, és pontosan megnézheti, honnan érkeznek a vendégek .

Foglalás és vendégek
Mi történik, amikor a nyaralómat lefoglalják?

Értesítést kap e-mailben, SMS-ben vagy mindkét formában. A foglalásokkal kapcsolatos összes információt megtalálja a háztulajdonosi oldalán.

Tarthatok-e személyes tárgyakat a nyaralómban?

Természetesen. Javasoljuk, hogy magántulajdonát jól megjelölt és zárt helyiségben, szekrényben vagy hasonlóban tárolja.

Nyaralója biztosítása
Mi történik, ha egy vendég kárt okoz nyaralómban?

Fontos számunkra, hogy  biztonságban érezze magát nyaralója bérbeadása során. Ezért a Háztulajdonos-Biztosításunk automatikusan fedezi a NOVASOL háztulajdonosait. A biztosítás kiegészítiő biztosításként alkalmazható sajátja mellett.

A Háztulajdonos Biztosítás fedezi *:

  • a nyaralóban és a kapcsolódó ingóságokban történt károkozást egy NOVASOL vendég által.
  • az elveszett bérleti jövedelem fedezése, ha a károk helyreállítása azt jelenti, hogy törölnie kell a meglévő foglalásokat.
  • a 135 EUR önrész esetén. A Háztulajdonos-Biztosítás fedezi azt a különbözetet is, ha az Ön nyaralóház biztosítása fedezi a kárt és az önrész több, mint 135 EUR.

… és még sok más!

Kiegészítésként a Kismértékű Károkozás koncepciónkkal a káisebb károkat 135 EUR-ig. Ezáltal Ön védve van nyaralója bérbeadásával kapcsolatos előre nem látható károk és kiadások ellen.

* Bizonyos feltételekkel
 

A NOVASOL felszámít a vendégeknek kaució?

Általános szabályként a vendégek kauciót fizetnek a medencés és nagyon nagy nyaralók esetén. Más nyaralóknál a Kismértékű  Károkozás koncepciót ajánjuk.

Ez azt jelenti, hogy ha a vendég tartózkodása során véletlenül kisebb károkat okoz az Ön nyaralóházában, akkor tartózkodásonként 135 EUR-ig visszatérítjük az új tárgyak javításával vagy vásárlásával kapcsolatban felmerülő költségeket *. A koncepcióval arra törekszünk, hogy megvédjük Önt nyaralójának bérbeadásával kapcsolatos előre nem látható költségektől, ugyanakkor szeretnénk elkerülni, hogy a vendég rossz élménnyel távozzon azáltal, hogy a kártérítést Ő kompenzálja.

A koncepció kiegészíti a Háztulajdonos-Biztosításunkat, amely fedezi a legtöbb kárt és javítást, melyet egy NOVASOL vendég okozott 135 EUR-t nem meghaladóan, ha a saját biztosítása ezt nem fedezi*.

* Bizonyos feltételekkel.