Tudnivalók

Há bármilyen kérdése merülne fel ezeken kívül, vegye fel a kapcsolatot velünk a 06 84 506 622 -es telefonszámon, vagy írjon nekünk e-mailt a novasol@novasol.hu címre.

Kérdések és válaszok foglalásra és fizetésre vonatkozóan
Hogyan tudok foglalni?

Amennyiben megtalálta álmai nyaralóházát, Önnek lehetősége van közvetlen online foglalás felvételére. A foglalás történhet a NOVASOL-nál vagy a kiválasztott partnerirodán keresztül egyaránt.

Mennyire biztonságos a személyes adatok kezelése?

Minden Ön által megadott, a foglaláshoz szükséges személyes adatot SSL-kódolással kezelünk.

Mi a fizetési határidő foglaláskor?

Amennyiben a foglalás az érkezéstől számítva 56 napon túl történt, a teljes ár 25%-át kell először fizetni. Ekkor megkapja Ön a visszaigazolást. A fennmaradó összeg (75%) kifizetése legkésőbb 42 nappal az érkezés előtt esedékes. Ha a fizetés közvetlen átutalással vagy hitelkártyával történik, az esedékes első részlettel, (valamint rövid határidős megrendelések esetén, a teljes összeggel) automatikusan megterhelik az Ön bankszámláját. A második fizetési részlet is felszámolásra kerül az esedékes lejárati napig, még az érkezés előtt.

Ha az érkezéshez viszonyított 56 napon belül történt a foglalás, a teljes összeg fizetése azonnal esedékessé válik (a foglalás napjától számított 3 napon belül az átutalásnak meg kell érkeznie).

Lemondási (storno) biztosítás

Az útlemondási biztosítást az ár tartalmazza. Ez érvényes a munkáltató által nem előrelátható felmondásra is. Az utazás kezdete előtt legkésöbb 8 nappal a foglalás átruházható egy harmadik személyre, amire költséget nem számítunk fel. A munkanélküli ellátás alatt új munkahely létesítése esetén az útlemondási biztosítás érvényessé válik.

Miért szükséges kauciót fizetni?

A házban esetlegesen felmerülő rongálások, káresemények miatt kötelező minden esetben a megfelelő összegű kauciót letenni.

Miként tudom a kauciót átadni?

Mindig érkezéskor közvetlenül a tulajdonos vagy kulcsátadó munkatárs részére.

Mennyi a kaució összege?
  • Dániában: átlagos nyaralóház esetében 100 EUR; jacuzzi-s nyaralóháznál 150 EUR, úszómedencés nyaralóháznál 360 EUR.
  • Közép-Európában: átlagos ház esetében 150 EUR; úszómedencés háznál 300 EUR.
  • Svédország és Norvégia: átlagos nyaralóháznál 500 - 1.000 SEK/NOK, úszómedencés háznál 1.500 - 2.000 SEK/NOK.
  • Dél-Európa: háztípustól és alapterülettől függően 150 - 1.000 EUR között. Horvátországban 50 - 500 EUR között.
Hogyan és mikor kapom vissza a kauciót?

Dániában legkésöbb 3 héttel az elutazás után kerül az összeg visszautalásra az Ön bankszámlájára.

A többi országban közvetlenül elutazáskor a tulajdonostól vagy pedig a kulcsátadótól.

Mikor kapom meg az utazási dokumentumokat?

Ön rögtön a foglalás után láthatja a foglalás visszaigazolását az oldalon, amit ki is tud nyomtatni. Amennyiben megadta e-mail címét foglaláskor, akkor kapni fog egy visszaigazolást e-mailben is.

 

Ön minden esetben megkapja egy pár nap (általában 2-3 nap) után postai úton is a foglalás visszaigazolását, beleértve a biztosítási igazolást is.

 

A teljes összeg kifizetése után Ön megkapja utazási voucherét is.

Mennyire előre lehet foglalni?

Egy foglalás mindig az adott szezonra vonatkozik. Az aktuális év közepétől már a következő évre is lehetséges a foglalás. Ha az Ön által kiválasztott nyaralóház még a következő szezonra nincs megnyitva, kérjük forduljon az Ön közvetítő utazási irodájához vagy a NOVASOL-értékesítési osztályához, így fel tudjuk kívánságát jegyezni.

Hogyan tudom a foglalásomat megváltoztatni vagy lemondani?

NOVASOL-on keresztül történő foglalást a NOVASOL AS-nál lehetséges. Ha utazási irodánál foglalta le szállását, akkor ezt csak az utazási irodáján keresztül teheti meg. Erre vonatkozóan részletesebben a "Bérlési feltételek"-ben olvashat.

Hogyan találom meg a nyaralóházat?

A voucherrel együtt Ön megkapja az útleírást is a kulcsátadó irodához, vagy pedig a nyaralóházhoz.

Átruházható a foglalás?

Igen, átruházható. Az utazás kezdete előtt 8 nappal a foglalás átruházható egy harmadik személyre, amire a NOVASOL többletköltséget nem számít fel.

Egyéb felmerülő foglalási költség lehetséges?

A foglalás folyamán részletesen ismertetett díj(ak)on kívül semmilyen egyéb költsége nincs Önnek a nyaralóházzal kapcsolatban.

Milyen módon tudok fizetni?
  • Átutalással:

 

Deutsche Bank Budapest

1054 Budapest, Hold u. 27.

Számlaszám (HUF): 16300000 04010617 90006406

Számlatulajdonos: NOVASOL A/S

 

  • Bank/hitelkártyával (elfogadott típusok):

MasterCard

VISA

Kérdések a nyaralóházzal kapcsolatban
Milyen minőségi kategóriák vannak nyaralóházainknál?

Csillagok jelölik mindegyik szálláshely esetében a minőségi színvonalat:

 egészen egyszerűen berendezett nyaralóház minden különösebb komfort nélkül, elsődlegesen nyári üdülésre alkalmas

 egyszerűen berendezett nyaralóház kevés komforttal

 ápolt, gondozott ház

 kényelmes nyaralóház színvonalas és tetszetős bútorokkal

 5 csillagos házaink a legjobbak, magas színvonalú felszereltséggel valamint ízléses, modern berendezéssel

Milyen a nyaralóház felszereltsége?

A nyaralóházak a tulajdonosok egyéni izlése szerint vannak berendezve. A konyha a legfontosabb felszereltséggel és edényzettel ellátott. Sok országban az alapfelszereltséghez tartozik néhány elektromos készülék is (pl.: mosogatógép, mosógép, TV, CD-lejátszó stb.) A felszereltség pontos ismertetőjeleit mindig a házleírásban találja.

Lehetséges a nyaralóház túltelítése?

A legtöbb nyaralóházba egy 4 év alatti gyermek ingyen jöhet, ezt mindig előre egyeztetni kell. A NOVASOL előírása szerint amúgy a nyaralóházban nem éjszakázhat a házleírásban megengedett személyek számánál több.

Nem engedélyezett a megengedett létszámon felül más vendégeknek a kertben sátort, lakókocsi vagy hasonlót felállítani. Ilyen esetben mindig egy szomszédos vagy közeli ház bérlését ajánljuk nagyobb társaságok részére.

Van a nyaralóházakban párna és takaró?

Igen, párna és takaró minden ágyhoz biztosított. Ha nincs a házleírásban másképp megadva az ágyneműt hozni kell.

Allergiás vagyok, milyen takaró áll rendelkezésre?

Allergia Ezesetben kérjük mindig vigye magával saját ágyneműjét. Kérjük figyeljen arra is, hogy olyan házat foglaljon, ahol háziállat nem engedélyezett.

Hogyan ismerem fel, hogy a takarítást a bérleti díj tartalmazza?

A nyaralóház bérleti díja mellett talál egy linket (pontosabban az ár maga a link) ami leírja mit tartalmaz az ár vagy mit lehet még ezen felül kérni.

Kell fizetnem a takarításért?

Amennyiben a takarítás nincs az árban, a költségek országonként és nyaralóházanként változnak.

Abban az esetben, ha a takarítást a bérlő átvállalja, nem terheli takarítási költség. A takarításra vonatkozó utalásokat a nyaralóházban találja.

Néhány ország esetében a bérleti díj tartalmazza a takarítást is (pl Horvátország, Magyarország).

Elvégezhetem a takarítást saját magam?

A takarítást a bérlő saját maga is elvégezheti, amit a tulajdonos vagy a szervizirodánk munkatársa ellenőriz. Amennyiben szeretne minket a takarítással megbízni, ezt már a nyaralóháza foglalásánál vagy érkezéskor a szervizirodában megteheti. Sok nyaralóháznál , különösen Dél-Európában, a takarítást a foglalási ár már tartalmazza, amit a tulajdonos elvégez.

Van a nyaralóházban takarítószer?

Nem minden esetben, ezért ajánljuk Önöknek hogy vigyék magukkal mindig a szükséges papírtörlőt és WC papírt. Ide tartozik még a konyharuha, törölköző, por törlőrongy, tisztítószerek, mosogatószer és mosópor.

Milyen fogyasztási költséggel kell körülbelül számolnom?

Az áram, telefon, gáz, víz, tüzelő és a fűtés költsége változó. Sok nyaralóháznál az áram-és vízfogyasztást már a foglalási ár tartalmazza. Más esetekben a fogyasztás függ a ház típusától, felszereltségétől és nagyságától. Kérjük Önöket kapcsolják le a villanyt vagy más elektromos készülékeket, ha már nem használják vagy a házat elhagyják. Ez csökkentheti költségeiket és környezetbarát is egyben. A fogyasztási költség a kifizetett kaucióból kerül levonásra, ami rendszerint nem haladja meg annak mértékét.

Hány háziállatot vihetek?

Sok NOVASOL házban megengedett vendég a háziállat (maximum 2 db), ehhez a háztulajdonos személyesen hozzájárult.

 

Dél-Európában (Franciaországban, Spanyolországban, Olaszországban, Görögországban, Horvátországban) csak egy háziállat vihető ingyenesen. Különleges esetben több háziállatnál a tulajdonost megkérdezzük és hozzájárulását kérjük. Ezt mindenképpen időben, az utazás megkezdése előtt kell jelezni.

Mikor áll a nyaralóház rendelkezésemre?

A kulcsátadás országtól függően érkezéskor 15-19:00 óra között van. Kérjük vegye figyelembe, hogy korábbi érkezés esetén is a házat leghamarabb 15 órától veheti át, mivel addig a tulajdonos felkészíti és ellenőrzi az érkező vendégeknek. Elutazás napján a házat kitakarított állapotban (ha nincs másképp megegyezve és megadva) kell elhagyni. Elutazáskor a házat legkésőbb 10 óráig el kell hagyni.

Mi van akkor ha később érkezem?

Megkérjük, hogy előrelátható érkezési idejét időben közölje a kulcsátadó hellyel. Ezt az utazási okmányai között található szolgáltatást megrendelő lapon teheti meg.

Ha a megadott érkezési időn kívül érkezik, ez csak lekérdezés alapján lehetséges. Megkérjük vegye fel időben a kapcsolatot az utazási okmányokon szereplő címmel a kulcsátadás időpontjának egyeztetése miatt. A megváltoztatott érkezési idő egyeztetése kizárólag a kulcs átadóhely és a bérlő között történik. Amennyiben a későbbi érkezési időpont nincs jelezve aznap a ház átadása nem biztosított.

A bérleti díj tartalmazza az ingyenes NOVASOL-garanciát
A NOVASOL-garancia a következőket tartalmazza:

Lemondási biztosítás

 

A foglalás lemondható, amennyiben:

  • Ön, vagy közeli hozzátartozója hirtelen megbetegedett, súlyos sérülést szenvedett vagy elhunyt
  • az Ön otthonában tűzeset, vagy betörés miatt jelentős kár keletkezett

 

 

Kockázatmentességi garancia

 

Ön lemondhatja, vagy módosíthatja foglalását a következő esetben is:

  • kényszerű munkanélküliség áll fenn
  • új munkahely létesülése esetén

Foglalás módosítása esetén biztosítunk Önnek alternatív időszakot, amennyiben a tulajdonos fizetésképtelenné válna.

 

"Legjobb ár" garancia

"Legjobb ár" garancia

Ajánlatunkkal biztosra veheti, hogy Ön mindig a legalacsonyabb árat fizeti a kiválasztott nyaralóházra/apartmanra.

 

Pénzvisszatérítési garancia kültéri úszómedencés házaknál

 

Amennyiben Ön külső medencével rendelkező nyaralóházat/apartmant foglalt, viszont a medencét:

  • valamiért nem lehetett igénybevenni,
  • nem volt kitakarítva,

...Önt kártérítés, ezáltal pénzvisszatérítés illeti meg ilyenkor.

 

 

NOVASOL várja Önt és családját is - extra költségek nélkül!

További információért, kérjük olvassa át a bérlési feltételeket.