GYIK
- Fizetés
- Mikor és hogyan jutok hozzá a bérleti díjakhoz?
A bérleti díjat átutalással kapja meg a megadott bankkártyájára. A fizetések a hónap elején kerülnek jóváírásra, amennyiben az adott hónapban érkezik vendége. A teljes bérleti díjat utaljuk Önnek, abban az esetben is, ha a vendég nem érkezett még meg.
A bérleti díj átutalásának átfutási ideje országok szerint változó. Ha Last Minute foglalás érkezik, a bérleti díj csak a következő hónap elején kerül átutalásra.
- Mi történik, ha a vendég lemondja a foglalását?
Ha a vendége lemondja a visszaigazolt foglalását, egy megadott időszakon belül az érkezési napukhoz viszonyítva, akkor a bérleti díj akár 80-100%-t fedezzük. Az érkezési naptól viszonyított időszakok és a visszafizetési arányok országok szerint eltérőek lehetnek.
- Honnan tudhatom, hogy a helyes bérleti díj összegét kapom meg?
Az Ön partnerei vagyunk, és közös érdekeken alapozva kínáljuk kiadásra a nyaralóházát, a lehető legoptimálisabb bérleti díjért. A piaci tapasztalatainkat és adatokat használjuk fel, a folyamatos trendek elemzése mellett, hogy a legkompetensebb összeghez juthasson a ynaralótulajdonos a bérelt időszakok által.
- Kaphatok előleget?
Általánosságban a NOVASOL nem szolgáltat előleget, habár vannak bizonyos kivételek. Ehelyett mi több különböző szervíz szolgáltatást nyújtunk a nyaralóháza biztonsága és teljessége érdekében. Ebbe beletartozik kártérítési koncepciónk, ahol mi minden kisebb kárt fedezünk, mely a bérelt időszak alatt született, ha a kár összege nem haladja meg a 135€ értéket. Ezen kívül kínálunk még ingyenes háztulajdonos biztosítást, mely fedezheti a nagyobb károkat is. Amennyiben további kérdése adnódna a témával kapcsolatban, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!
- Mekkora bevételt remélhetek a NOVASOL nyaralóházközvetíő által?
A nyaralóháza bevétele több dologtól függ, például az ingatlan elhelyezkedése, a bérelhető időszakok mennyisége, az alapfelszereltség és berendezések, és természetesen a foglalások mennyisége szerint alakul. A bérleti díjakat a szerződtető partnerünk kategorizálja a kritériumok alapján a helyszínen, a megegyezést követően a vendégek ezeken az árakon fogknak szállást foglalni.
Természetesen a tapasztalatainkat és minden tudásunkat megosszuk Önnel, hogy nyaralóháza bevételei növeléséhez Ön is hozzájárulhasson.
- A Megállapodásról
- Mi különbség van aközött, ha a NOVASOL közvetíti a nyaralómat, vagy ha saját magam intézem?
A nyaralóház kiadás nagy erőfeszítést és sok időt igényel. Rengeteg adminisztráció szükséges, a megfelelő piaci ár kialakítása a bérlési szezonra, a nyaralóház reklámozása médiumokon keresztül, foglalások, vendég kérdések és problémák kezelése.
Ha minket választ közvetítőként, mi mindezeket kontrolláljuk és felelősséget vállalunk értük. Nem mellesleg az 50 éves tapasztalattal a hátunk mögött kínáljuk szolgáltatásainkat. Mindennel amit nyújtunk biztosítjuk Önt, hogy a legoptimálisabb nyaralóház kiadási élményt kapja, mely ugyanúgy profitáló és élvezetes.
- Zárolhatom a nyaralómat a kiemelt időszakban?
Természetesen - egyszerűen zárja be a kívánt időszakot a bérlési naptárjában. A kiemelt időszak alatt csak megadott mennyiségű hetet korlátozhat, annak érdekében, hogy sikeres bérlési szezont zárjon.
- Használhatom a nyaralóházamat a holtszezonban?
Holtszezonban bármikor elfoglalhatják a nyaralójukat, amennyiben az adott időszakra nem esik foglalás. A naptárban bezárhat időszakokat előre a saját részére, hogy biztosítsa ezzel a nyaraló garantált szabadságát.
- Mennyibe kerül résztvenni egy koncepcióban?
A koncepcióinkban történő részvétel teljesen ingyenes az Ön számára. A nyaralóházánka, a felszereltségének és a bérlési időszaknak meg kell felelnie bizonyos kritériumoknak hogy koncepcióink egyikében szerepelhessen az ingatlan. Ha megfelel minden, a szolgáltatás költségmentes.
A szerződtető partnerünk segíteni fog Önnek bekategorizálni, hogy melyik koncepció lehet megfelelő, illetve utat mutathat abban, hogy kis fejlesztésekkel is képes legyen nyaralóháza bevételeit és foglalásait növelni.
- Meddig tart egy szerződés?
Amennyiben szerződésben áll velünk, 1 éves szerződést köt az aktuális és az azt követő évre. Azután, a szerződés automatikusan meghosszabbodik 1 évvel. Ha szeretné, természetesen felbonthatja a szerződését az aktuális év lejáratakor.
- Mennyi időn belül kerül online felületre az ingatlanom?
Azután, hogy a szerződtető partnerünk meglátogatta Önt a nyaralóházánál, és a szerződést aláírták, az ingatlan várhatóan 2-7 munkanapon belül elérhető és foglalható.
- Kiadható csak pár hétre az ingatlanom egy évben?
Ez megadott hetek számától függ és a kívánt évtől. Lehetősége van ezen kívül még szüneteltetésre is. Kérjük, további információkért vegye fel felünk a kapcsolatot!
- Biztosítás
- Mi történik, ha egy vendég kárt okoz a nyaralóházamban?
Számunkra fontos, hogy nyugalomban érezze Ön is magát a nyaralóháza kiadatása során. Emiatt, a háztulajdonosi biztosításunk automatikusan fedezi ezeket a károkat. A biztosítás egy kiegészítést jelent az Ön saját használatára. Az alap háztulajdonosi biztosításunk a kisebb károkat egészen 135 Euró értékig fedezi.
- Törvények és adók
- Van bármi törvénykezés és szabályzat, amire különös figyelmet kell fordítanom a nyaralóházam kiadása során?
A speciális törvények és szabályozások körbeölelik a rövid távú nyaralóház kiadási szerződést, melyek országok szerint eltérőek lehetnek. A helyi iroda feladata, hogy Önnek mindebben utat mutasson, és segítse Önt az adott országra vonatkozóan.
- Milyen adózási szabályok vonatkoznak rám, ha a nyaralóházamat kiadatom?
Az adózási szabályok a nyaralóház kiadatásra országok szerint eltérőek. Vegye fel felünk a kapcsolatot, és mi örömmel részletezzük Önnek mindezt, és informáljuk Önt a legfontosabbtudnivalókról az adózási szabályokhoz fűződően.